dimarts, 20 de febrer del 2024

ARA I ADÉS: Txi Kung, un llenguatge de vida





'S'ha de trobar una vida interior'
Joan Mascaró i Fornés






Txi Kung: un llenguatge de vida



Helena Pérez Llorca entrevista a José Sarto Ruiz, el professor de Txi Kung (Qigong) a la Casa d'Espiritualitat de Sant Felip Neri. 


En el decurs de l'entrevista, José Sarto ens parla del seu concepte de Txi Kung com a llenguatge de vida, com el mestratge de l’energia intel·ligent.

José es va iniciar en la pràctica fa més de trenta anys. Ara és la seva passió i ens relata aquesta experiència, així com els canvis de vida que ha experimentat en ell i en el seu alumnat.  

Presenta i dirigeix l'ARA i ADÉS: Helena Pérez Llorca

Amb un clic aquí, podeu accedir a l'entrevista (+)







'El meu amor és el meu culte i la meva adoració, la meva ofrena i el meu sacrifici'
Joan Mascaró i Fornés


🙏